[ buku tamu bLog awien ]

[ penyumbang semangat ]

| My Small Family |


| MJ's Family |


Nov 15, 2010

::Please Remind Me @ Tolong Ingatkn Aku::


Jangan Di susun Kata-Kata Penanamat
Jangan Disebut Baris Ayat Keramat
Biar lenyap diserap sunyi
BIar senyap yang tak menyepi

Tolong ingatkan aku
kisah kau tersedar
dengan saku penyeluk masa..ooo...

Mari padamkan papan markah lama
mari padamkan buku tiga lima

Biar luka sembuh sendiri
Biar lupa ditebus hari

Tolong ingatkan aku
kisah kau tersedar
dengan saku penyeluk masa..ooo...

Kau dampingi aku
Setiap detik jantung ku berdetak
setiap nota jiwaku berlagu-lagu

biar marah merasuk minda
kecewa meneyelubungi minda
aku lupa

Tolong ingatkan aku
kisah kau tersedar
dengan saku penyeluk masa..ooo...

ku teringatkanmu
setiap jantungku berdetak
setiap nota jiwaku berlagu-lagu

Tolong ingatkan ak kisah kita..

Tolong ingatkan aku
kisah kau tersedar
Dengan kasih memeluk rasa

ooooo....

Tolong ingatkan ak kisah kita..

--------------------------------------------------

~Tolong ingatkan ak kisah kita~


~24 Januari 2010~



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

JOM KLIK